Kameraad worden

Bezorgt u graag een glimlach op iemands gezicht en wilt u bijdragen aan een waardevolle dag voor een ander? Of wilt u een ander een plezier doen met een leuke fietstocht of een lekker kopje koffie? Als kameraad biedt u ondersteuning door te kijken naar wat iemand met dementie zelf kan en waar diens behoefte ligt. U zorgt ervoor dat onze deelnemer weer kan doen waar hij of zij gelukkig van wordt.

Aan de slag

Hoe werkt het

Als vrijwilliger bent u kameraad van een thuiswonende oudere met dementie. Tijdens bezoekmomenten onderneemt u activiteiten zoals het werken met muziek, tekenen en schilderen, contact met de natuur, bewegen en het samen ophalen van herinneringen. U stimuleert tijdens de bezoeken de deelnemer door te kijken naar zijn of haar wensen, behoeftes en interesses. U zoekt naar mogelijkheden in plaats van onmogelijkheden.

Enthousiast geworden om kameraad te worden? Vul het contactformulier in en wij nemen dan contact met u op!
Naam(Vereist)
Toestemming