Stichting Kameraad en de media

Hieronder vind u de nieuwsbrief van juni. Hierin vieren wij dat wij na weken van alleen telefonisch contact weer bij onze deelnemers op bezoek kunnen. Uiteraard aandacht in de nieuwsbrief voor ons Covid-19 protocol en twee items over onze projecten met muziek en virtueel reizen. Wij wensen u veel leesplezier! Hierbij ook de nieuwsbrief in pdf formaat. Nieuwsbrief Juni 2020

De Kameraden houden continu telefonisch contact met hun maatjes thuis, die al zo lang geen bezoek hebben gehad.

Zo blij met en trots op ons boegbeeld Piter Wilkens, die helemaal belangeloos optrad vandaag voor de bewoners van kleinschalig wonen Bilgaard. Bedankt Piter Wilkens, je hebt de bewoners, die al in weken geen bezoek meer hebben gehad van hun naasten, een fantastische middag bezorgd!

Ondertekening van de tripartite overeenkomst tussen Amelander Hof Kameraad en NHL Stenden Hogeschool. vlnr Eelco Galama, voorzitter Stichting Amerlander Hof; Frits Fransen, penningmeester Stichting Kameraad; Alie Schokker, Academiedirecteur Social Studies en Ina Smit, secretaris Stichting Kameraad
vlnr Piter Wilkens, Fryske Troubadour en boegbeeld en ambassadeur van Stichting Kameraad; Frits Fransen, penningmeester Stichting Kameraad; Alie Schokker, Academiedirecteur Social Studies; Ina Smit, secretaris Stichting Kameraad; Eelco Galama, voorzitter Stichting Amelander Hof; Erwin Landman, onderzoeker bij NHL Stenden Hogeschool en SanderTeertstra, coördinator bij Stichting Kameraad

Piter Wilkens ambassadeur en boegbeeld van Stichting Kameraad

Trots en gelukkig zijn wij met Piter Wilkens als ons boegbeeld en onze ambassadeur!