Muziek en mooie gesprekken

Studenten van Kameraad testen het gebruik van een platenspeler bij mensen met dementie. “Ik vond het erg leuk om te doen. Er kwam heel veel gespreksstof uit. Zo hadden we het niet alleen over de platenspeler, maar ook over cassettebandjes, een walkman en andere muzikale middelen” -Paul

2 gedachten over “Muziek en mooie gesprekken”

1. Beste Mensen van Kameraad, als je wilt kunnen jullie gebruik maken van de diensten van TRITS vanaf de maand juni 2021.
    Tot februari 2020 traden we bijna wekelijks op voor ouderen in allerlei instellingen en organisaties. Door corona liggen onze activiteiten stil, en hebben we helaas onze nestor Thom verloren. We zitten echter niet stil en hebben een tweetal nieuwe bandleden verwelkomt. Vanuit huis werken we aan nieuw fris repertoire uit de jaren vijftig, zestig en zeventig van de vorige eeuw. Daarmee hopen we onze senioren tussen de zeventig en honderdentien jaar weer terug te kunnen brengen naar het plezier van hun tienerjaren. Dat kan ook in kleine groepen ! We doen het voor onze lol en vragen alleen reiskosten. Inlichtingen bij Ted : tedwillemsen@hotmail.com, 0623099575.
    Hartelijke groeten van TRITS

Beantwoorden